Prezentacje maturalne

środa, 9 października 2013

Walka dobra ze złem

 Poniżej lista prac maturalnych z języka polskiego które mamy dostępne od ręki. Cena wynosi 39 zł za pełen pakiet, tj. bibliografię, plan ramowy oraz tekst właściwy prezentacji. 
Skontaktuj się z nami przez mail: pomocmaturalna2013@gmail.com

Człowiek walczący ze złem. Omów na podstawie wybranych postaci literackich

Przyczyny i konsekwencje przyjmowania przez człowieka różnych postaw wobec zła. Omów temat, odwołując się do wybranych utworów literackich

Motyw zła w literaturze. Omów działanie tego motywu

Analizując wybrane utwory literackie, omów funkcje śmierci i zła w baśniach, bajkach i mitach

Walka dobra ze złem jako temat dzieł literackich. Omów na wybranych przykładach

Ludzie godni i nikczemni w literaturze. Scharakteryzuj postawy, odwołując się do wybranych przykładów z literatury

Przyczyny zła na świecie. Przeanalizuj refleksje twórców literatury rozstrzygających jeden z najważniejszych problemów ludzkości

Bohater walczący ze złem. Przedstaw na przykładzie wybranych utworów literackich

Od Makbeta do Zbrodni i kary. Literackie odbicie mrocznej strony duszy człowieka

Dlaczego źli? Przedstaw wybrane kreacje literackie bohaterów, którzy krzywdzą innych.

Walka dobra ze złem w literaturze i filmie

Przedstaw różne ujęcia motywu światła i ciemności. Odwołaj się do wybranych przykładów

Motyw zła w literaturze. Omów na wybranych przykładach.

0 komentarze:

Prześlij komentarz